tuubadem 5 yaşında epilepsi olan oğlumun kontrolü için konya da devlet hastanesinde çocuk noroloji doktoru tavsiyesi olan var mı acaba? şimdiden teşekkürler 😊
tuubadem denemek amin teşekkür ederim.evet gittik şükür profesör e randevu aldık doktor bilgili belliydi.ama hastane sistemini hiç sevmedim ilk randevu bizimdi sabah 8.30 daydı ama bz 12 de girdik .çok uzun sürüyor hasta araları ve doktorun gelmesi .çocuğum beklemekten maf oldu ama doktor profesör olunca bekledik
denemek tuubadem Meram Tıp’a mı gittiniz? Oranın muayene sistemi çok kötü. Hele asistanların devrede olması sistemi yavaşlatıyor. Hangi doktora muayene oldunuz.
denemek tuubadem evet ya haluk yavuz iyidir, çok ilgili bir doktor. Ama hemen yanında köşede prof hüseyin var, çok ilgisiz alakasız biri, o kadar ilgisiz ki hastası ile asistanlar ilgileniyor ve asistandan bilgi alıp onları yönlendiriyor.