03032014 Mrvzyp yoo😂😂ama yersen veremezsin hem yıyım hem emzırıyım gıder dıye bısey yok 😂 ama dıkkat edıp bol suyla gıder kılolar
Deletedmom240 Mrvzyp süt olsun diye dünyayı yiyip dünya tatlısı içecekleri, kürleri içince zayıflanmıyor 😃 sağlıklı, dengeli beslenilirse zayıflanıyor ama 😃
zezeeyyy Mrvzyp süt olsun diye sakın yemeyi abartmayın sağlıklı beslenip bol su için yeşillik yiyin ben aşırı zayıfladım normal kilomun altına indim şuan 49 kiloyum 51 kilo ile hamile kalmıştım 61 kilo ile doğuma girmiştim 😁
Bulutbey Mrvzyp bünye meselesi biraz da . Ben yememden hiç ödün vermedim 3 kilo kaldı sadece. Ama normalde de çok yiyen kilo almayan bir yapım vardır.
Hicrann12 Mrvzyp ewet canım doğru kadının vücudu süt üretecek yaklaşık 500 600 kalori yakıyor. Eğer ekmek hamur işi yenmezse ve bol su tüketilirse kilo verilir. Ben şuan yapıyor ve 2 kilo verdim 2 haftada.
Tuba Mrvzyp Öyle derler ama yediğine içtiğine de dikkat etmelisin. Bazıları sütüm kesilir diyerekten baklavaları tatlıları götürüyorlar daha fazla yiyorlar😅
Yasemin89- Mrvzyp yemeği fazla abartmazsanız neden olmasın ama birazda bünye tabi Bol su ve yeşillik tüketin. 18 kilo almıştım 8 ayda eski kiloma döndüm.
Eyme27 Tuba yok ben abur cubur yemiyorum haftada bir çikolata o kadar bide ne kadar dikkatli olursam o kadar alıyorum kilo
Arslan Mrvzyp Bebeğim 8 aylık olacak.64.5la hamile kaldım.82 kg ile dogumda gittm.dogumdan hemen snra 7 kg gitti.son dönemlerde de çok hızlı zayıfladım.1 bucuk kg kaldıki eski halime döniyim.Aşırı su içen biriyim suya çok düşkünüm.Öyle yptığım bi diyet fln olmadı.bebeğim emekliyor hatta artık koltuktan tutunarak yuruyor kalkıyor.Peşinde koşturmaktan zayıfladm. Bebek Hareketlenince çok zayıflıyor insan