Senaustunbas Kızlar bebegim 3 ay 1 günlük akşam saatleri emmek istemiyor pek fazla 4. Saatin içine giriyoruz ağlıyor istemiyor
Azraninnnannnesi Senaustunbas yani bu tamamen bebeğinizle alakalı benim kızım da 3.5 aylık 3 saate yaklaşmadan emzirmem gerekiyor cok sinirleniyor istediği zamanda vermeyince benimde emmek istemiyor zor alıyor
Ays-nn Senaustunbas ne zaman isterse ozaman verin zamanına gelmiş sizin bebiş😀 ben 3. Aydan itibaren ne zaman acıkırsa ozaman verdim gece kalkıyordum emzirmek için ama gündüz zorlamadım
Baharkuzey Senaustunbas benimkide 3.5 aylık bazen 2 saatte geliyor bazen 3 saate gece yattığında 5 6 saat emmeden durabiliyor uyandirsamda almayıp uyumak istiyor o yüzden normal çünkü artık büyüyorlar
Senaustunbas Ay sadece benim bebegim böyle zannediyordum o kadar stresli oluyor ki insan sabır işi kıyamet kopuyor o inat söylemiyorum bile anlam veremiyorum bide insan içind e yapıyor bazen ay emmek istemiyor ay emmeyi bırakacak ay öyle ay biboronla ver çıldırıyorum
dodo [bilinmeyen] bence doktoru dinlemeyin. Benimki de öyle diyordu. Kilo artışı fazla 3 saatte bir emzirin diye. Başka doktora götürdüm. Göbeğinde derisini hafifçe sıkıp gösterdi. Yağ yoksa sorun yok dedi.