Ciftcililos Merhaba bende de mamajoonun var sadece iki gece kullandım suan kortizonlu tedaviye başladığım icin maalesef sutumu veremiyorum bu yuzden satıyorum düşünürseniz cok cok iyi bir ürün hic can yakmiyor ve baya iyi sagim yapiyor
Ciftcililos Ayse_nur94 180 liraya satıyorum daha yeni aldım ama ilac tedavim yuzunden belki iki gun iki defa sagim yaptım 🙁
Miraczeydd Ayse_nur94 birde sizin bütçeniz ne kadar hiç kullanmadığım İçin satmaya da içim acıyor ama belki anlaşabiliriz
Duru26 250 TL ye veriyorum şubat ayında e bebek den aldım 1hafta kadar anca kullandım tertemiz duruyo