[silindi] sütü kaynattım serçe parmak girecek şekilde ılıttım sanırım bir buçuk çay bardağı falan sütle yaptım. Minik bir kavanoza koydum içine 8 10 nohut koydum üzeri açık şekilde fırına kaldırdım . 20 24 saat sonra jolelemjs oluyor süzgeçle joleyi aldım nohutları çıkarttım tekrar aynı şekilde kaynamış ılıtılmış sütle karıştırdım joleyi süzgeçle süzerek koydum potursuz olsun diye . Böyle böyle yoğurt kıvamını yakalıyorsunuz en son pütürsüz mayamı tam yoğurt icin kullandım bu sefer fırına değil beze sardım 8 10 saat oda sıcaklığında beklettim dolaba aldım . İlk nohut kokusuna aldanıp vazgeçmeyin sonrakilerde koku falan kalmıyor hele yoğurtta bildiğin miss gibi yoğurt ☺️