5 aylıkken başladık . Artii herşeyi yiyebiliyor. Sut sut urunleri haric. Fakat asla yediremiyorum. Suan 6.5 aylik kasik agzina gidince agzini kapatiyo, sikiyo kasigi cekince agliyo tekrar yaklastirince gene kenetliyo ne denediysem olmadı. Meyve püresi sadece birazcik yiyo oda karisik 🙄 ama böyle olmaz ben meyve vermeye drvam edersem sebzeyi yemiycen zaten hic anne sutu alamadi simdide besinler yuketmiyi yardim edin bana 😫