MeltemDeniz Merhaba 4 aylık oğlumun biraz once altını açınca pipisinin altının yani yumurtalığına doğru olan yerin çizgi şeklinde kızardığını gördüm :( oğlumun süneti doğduğu zaman yapılmıştı hiç sıkıntısı olmadı , şimdi de keyifli aslında ama ben çok tedirgin oldum yrn dr a gideceğim aşırı dert oldu içime şimdi Başına gelen var mı neden olur , nasıl geçer bilen varsa yazarsa sevinirim