Mother_ Bebeğim 4 aylık sağlık ocağı bugün ücretsiz vegaferon damla verdi demir için. Biraz araştırdım paraben içerdiği için zararlı diyen çok oldu sizler ne yaptınız sidefer de varmış onun yerine galiba kafam çok karışık????
BuseCan Mother_ ben kullanıyorum hiç bir şey de olmadı. Herkese sordum doktor hemşire eczacı tüm tanıdıklarım biz kullandık kullanıyoruz dediler. Bütün damlalar aynı sadece ismi farklı diyenler de var
Seda_123 Mother_ Yan etkisi çok kullandım ama çocuğumu mafetti doktorumuz ferrum verdi onu kullanma dedi
Ballicoreginannesi Mother_ bize de verdi bugün doktora sordum farklı da kullanabilirsiniz dedi bizde kabızlık yapıyor onun için değiştirecem
Mora Ocean microfer aldım tadı vişneli çok güzel çocukta severek içiyor ama koruyucu var içinde bitince bestiron deneyeceğim inşallah
CatBoy Mother_ bestiron, sidefer içeriği temiz olanlardan. Bestiron kullanıyoruz biz kilo başına bir damla
Yamaninannesii Ferromixin kullanıyoruz bitkisel ilaç değil içerisinde vitaminler ve folik asitte var ben memnunum