Kızlar 19 günlük oğlum var gündüzleri çok fena dogru düzgün uyumuyor cok ağlıyor emmek istıyor sureklı ama bazen emmekde fayda etmio cok ağlıo gaz problmi yok çünkü gazını cıkartyorum oda raht cıkarıyor neden bole oluyor sız bole bişi yasadınızmı varmı bi çözümmm napcam bilmiom cıdden