Mltmdfn ben ilk eve geldim kayinvalidem korse giy kizim karnım gider dedi.bende daha erken anne dedim çünkü ne kadar da iyi olsam dikişlerin acısını biraz hissediyodum.neyse yine 3. Gun falan oldu tak dedi kayinvalidem daha iyi olur dikislerinde üşümez hem falan.taktim 2 gün sonra dikişlerim daha da acımaya başladı sonra çıkardım ama açıyordu hala.sonra dikişlerim patladı kanla iltihap akmaya basladi ben tabiî baya korktum ölüyorum sandım.oglumu düşünüyorum ağlıyorum derken doktora gittik korse giydiğini söyleyince en az 25 günden sonra giyilebileceğini ve dikişlerimin korse yüzünden patladığını soyledi.sonuc olarak elhamdülillah suan iyiyim ama sezaryen doğum yapan herkese anlatiyorum ki kimse benim yaşadığımı yaşamasın.ben bilmiyodum yaşayarak ogrendim