3hafta önce yaptırdık 4bucuk aylıktı yaptırdığımızda
Akşam.6da sünnet oldu gece 11e kadar yani ilk çişini yapana kadar çok zordu durup durup titreye titreye ağladı meğer çiş yapmak istiyormuş ama yapamadığı için ağlıyomuş.11den sonra uyudu sızdı daha doğrusu
Normal kullandığımızdan 1beden büyük bez kullandık 3-4 gün
Bitane krem verdi doktor 1 hafta gece gündüz onu surduk.
6saatte birde calpol verdik
Birde normalde emzik kullanmıyoruz ama sünnet esnasında doktor kımıldamasın diye çok az reçel sürüp verdirdi lokal olduğu için
Yine biberonda kullanmıyoruz ama doktor gelmeden sagdigim sütü koydum biberona ona gerek bile kalmadı emzikle durdu siz yinede emzik,biberonda süt yada mama alın bence yanınıza lokal olacaksa