Prensannesi22 Kızlar bebegım 1 aylık burnunda sureklı bı hırıltı var burnunu temizliyorum gorunur de bıseyde yok neden bilgisi olan varmı 😔
GkhanKbr Prensannesi22 Henüz gelişmekte olan organların yetişememesinden. Hızlı nefes alıp verirken hırıltı gelir genelde.
eylulmin Prensannesi22 benimkinde de aynı sorun var. Burnunu da temizliyorum ama bir hırıltı var yine de. Bizimki de 22 günlük.
Sineemmm2 Prensannesi22 benim bebeğimin de doğduğundan beri hırıltısı var serum fizyolojikle sürekli açıyorum bitti sayılır sadece ağlayınca çok heyecanlanınca az bir şey oluyor 4.5 aylık bol bol sürekli temizleyin burnunun pis olmasını beklemeyin geçiyor
Prensannesi22 Sineemmm2 serum fizyolojik dedıgınız damlamı doktor mu onerdı onu ben agızdan cekmelı seyle yapıorum omu sebeb oldu aceba 🤷♀️
Sineemmm2 Prensannesi22 serum fizyolojik serum suyu burnuna sıkıp aspiratörle çekiyorum kuzum onun zararı olacağını sanmıyorum evet doktorum önerdi