Ben ilk çocuğumda ve sonrasında çok gaz sancısı yaşadım hatta öle ki sol tarafıma bıçak batar tarzda ağrılar giriyordu kaç kere kalp krizi sanıpta acile gittim kaç doktor gezdim ama nafile şimdi bu çocuğumda da ara ara oluyor korkuyorum çünkü öle olunca nefes bile alamıyorum bebeğimle ilgilenemiyorum var mı böle bişy yaşayan lütfen yardım etsin hatta bu durum uzun süre psikolojimi bozmuştu