Çocuğu yatırmadan önce eşime 40 kere söylüyorum ben çocuğu yatircam diye oda tmm aşkım yatır sen der tam çocuk uyur mışıl mışıl eşimin içerisi paat diye girmesi gece lambası ışındiginda odada bir şey arama
Sonuç uyanan bi bebek ve eşine saydıran benn 😂😂😂🙈🙈🙈 sizin oluyor mu böyle