Geçen ay aile hekimliğine aşı İçin gittik hemşire boyunu ölçtü bebeğimin 69 cm dedi hem de Baya özenle ölçtü . Dün bir özel hastane doktoruna gittik .son kontrolden 1 ay geçmesine rağmen boyu 67 cm ve standartın altında dedi . Minyon bir bebek olacak dedi . Benim kafam çok karıştı . Hadi kilo tartıda sıkıntı olur az fazla çıkar peki ya boyu ? Bu arada kilo da 8760 dedi . Geçen ayda 8600 dü