Esra-eymen3 6 aylık bebeğim bugün yanimda yataktan düştü. Yanındayım bide ne olduğunu anlamadan birden yere düştü o an dondum kaldım 😥 şu an bişi yok gibi gözüküyor ama benim içim içimi yiyo napmam lazım doktora goturmeliy miyim
DuruLina2612 Esra-eymen3 sakin ol öncelikle. Gözlerde kayma,kusma, tiz sesle ağlama, hareketlerinde anormallik yoksa bir sorun yoktur. Beniöde basıma geldi insallık hali. 24 saat gözetim altında tut.
Bebegim_0406 Esra-eymen3 her ihtimale karşı 4 saat kadar uyutmayın gözetimde tutun Allahin izniyle birşey olmaz bizim de başımiza gelmişti o gunden beri yer yatağı yaptim orda uyutuyorum. çok geçmiş olsun Allah daha beterinden korusun
Purple13 Esra-eymen3 uyutmayın takip edin.fışkırır tarzda kusma yoksa gözlerde değişiklik yoksa her zaman ki gibiyse bir şeyi yoktur büyük ihtimalle. Doktorunuza danışın irtibat halinde olun. Bedenini kontrol edin acıyan yeri var mı diye. Benim doktorum görüntülü konuşmuştuk bu bulgularda olmayınca gelin demedi. Ama insanın içi rahat etmez o yüzden doktorunuza anlatın.
Esra-eymen3 DuruLina2612 kusması normal de vardı zaten düştükten sonra kusunca tedirgin oldum düşmesine bağladım ama normalde Kusan bı bebek.gozlerde kayma yok çok şükür hatta şu an oyuncaklariyla oynuyor.
Esra-eymen3 Bebegim_0406 insaAllah Rabbim korusun evlatlarımızı. Düştükten sonra bı yarım saat sonra da bı saat uyudu ama normal uyku saati olduğu için uyudu şimdi uyanık
Esra-eymen3 Purple13 elini ayağını hareket ettiriyor çok şükür. Dönüp düştüğü için ben acaba kafa travması olur mu diye korkuyorum
DuruLina2612 Esra-eymen3 biraz gözlem altında tutun sizde sakin kalın benim kızım düşünce allahtan eşim evdeydi bende çok panik yapıp ağlamıştım kızım aslında ağlamıyordu beni görünce ağlamıştı. Geçmiş olsun düşe kalka büyütücez ❤️
Purple13 Esra-eymen3 anlaşılıyormuş galiba o eli ayağı pelte gibi olurmuş. Ama dediğim gibi doktorunuzla konuşun. Benim 4. Ayda düşmüştü koltuktan az mesafe ve halıya düşmüştü. 2 gün dönmedi korktu sanırım şu an 6 aylık fır dönüyor. Düşe kalka büyüyecekler ama insanın aklı kalıyor. Geçmiş olsun
Esra-eymen3 DuruLina2612 Rabbim beterinden korusun inşaallah bu bana ders oldu bı daha yatağa felan koymam 😥 Allah razı olsun tekrardn
Esra-eymen3 Purple13 olmadı sabah hastaneye götüreyim iicim rahat etsin virüsten ötürü gidesim de gelmiyor ama yapacak bir şey yok maalesef Allah razı olsun sizden de
Purple13 Esra-eymen3 bizimde tam pik zamanıydı dükkanların falan kapandığı dönem arayıp gelin derseniz gelelim dedik. Sağolsun görüntülü konuştuk bir değişiklik olmayınca gelmeyin dedi düştüğü mesafede önemliymiş.hatta bizim her zamanki gibi kusmuştu korktum fışkırır tarzda demişti. Allah korur yavrulamızı bir anda oluyor işte ama bizim içimiz yanıyor😔