Bubu Merhabalar anneler🐣 bir sorum var tera -d kullanıyoruz d vitamini olarak bebegm anne sütü almasına rağmen kakasını yapamıyor bu vitamini kullanan var mı kabızlık yapıyor mu?
AysegulAsel Bizde tera d kullanıyoruz kakasını yapamıyor. Dün doktora sordum onunla onun alakası yok dedi. Vermediğim zaman gayet güzel yapıyor verdiiğimde ıkına ıkına zorla yapıyor yada yapamıyor