Sisli https://imgyukle.com/i/Cciqd0 https://imgyukle.com/i/CciWzx Merhabalar anneler 3 aylık oğlum dün pusetinden arabanın içinde ani fren yapınca kayarak şoför kontuğunun arkasına sırt üstü düştü allahtan sert biryere düşmedi hiç bir ağlama vs olmadı bizim içimiz rahat etmedi acile götürdük doktor kontrol etti ağzına kafasına her yerine bakti bir sıkıntı görünmüyor dedi bugünde banyo yaptırırken alt damağının Resimdeki gibi olduğunu gördüm daha önce böyle değildi diye düşünüyorum biraz telaşlandım dediğim gibi hiç bir ağlama rahatsızlık olmadı gayet keyfi yerindeydi dönüşlerinizi yardımlarınızı bekliyorum güzel anneler 💙❤️
Mehmetaslan Sisli pusetin kemeri takılı değilmiydi bizde pusette taşıyoruz oğlumuzu önlem amaçlı bilgi almak için sordum geçmiş olsun canım
GoGirl Sisli damagi tuhaf gelmedi bana.zaten kusmasi bayilmasi olmamis Allah esirgesin keyfi de yerindeymis korkmayin
Bircicek1 Sisli Geçmiş olsun çok ❤Puseti arabaya ters sekilde takıyoruz yani bebeklerin yüzü arka cama dönük oluyor o şekilde koysanız böyle bi düşme olmazdı ❤ O beyaz görünen yerlerde diş gelicek ❤
Sisli GoGirl Allah razı olsun canım 🤲🏻hani damağında beyazlıklar var gibi okadar değildi oyüzden telaş yaptım kesinlikle kusma vs olmadı
Bircicek1 Sisli Şuan çıkmaz zaten canım ama başlangıç öyle başlıyor bizde 5 bucuk aylıgız daha çıkmadı ama nerdeyse 1 bucuk aydır da öyle altları. Öyle başlıyormus diye okumustum
Sisli Bircicek1 çok teşekkürler canım 🙏🏻 Ama diş için erken değil mi hani başka bişey olma ihtimali var mi o beyazlıkların