Jeunemere Kızlar, oğlum iki aylık olacak tatile gitmek istiyoruz kendi aracımızla ,4 saatlik mesafede yazlığımız var sizce yolculuk için erken mi?
Aybarsefeee Jeunemere Eylül Öztürk diye bir fenomen var oğlu Alex bir haftalık bile değilken seyehate çıkmışlardi. Bence bı sorun olmaz gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz 💕
Deletedmom896 Jeunemere arabanız genişse bebeğinizde araba seviyorsa sıkıntı olmaz dinlene dinlene gidersiniz
Montana Jeunemere Benim kızım 3,5 aylık geçen hafta dört saatlik yolculuk yaptık. Genellikle uyudu bir süre huzursuzluk yaptı ama emzirince yine sakinledi. 1-2 kere mola vermeniz gerekebilir.
Mercey01 Jeunemere biz tam 2 aylıkken 14 saatlik yolculuk yapmıştık zaten akşam çıkmıştık yola, küçük olduğu için uyudu yolculuğun büyük kısmında
Zuluu Jeunemere hic bir sıkıntı olacağını sanmiyorum çünkü bebekler arabaya binince uyuyir zaten sizde rahat biseyler giyin ki emzirebilesiniz bez yedek kiyafet ulaşabileceğiniz mesafede olursa 4 saat zaten az bi süre gidersiniz bence
Montana Jeunemere hastaneden çıkardığımız 0-6 ay anakucağında gittik. Bebek arabasında da onu kullanıyoruz bizimki alışık rahat ettik.
Aybarsefeee Jeunemere strese gerek yok kuzum sen annesin bebeğin için en iyisini sen bilirsin. Allah’ın izniyle bişey olmaz yavruma
HafsaNaz Jeunemere biz küçükten çok yolculuk yaptık o ayda bebekler zaten genelde emmek ve uyumak istiyorlar arada 1-2 de mola verirseniz zor olmaz. Büyüdükçe daha zor oluyor onu anladım ben 😄
Baybars20 Ben ailemin yanında doğum yaptım ve daha 10 günlükken evimize geldik. 4 saatlik yol doktor hicbir sakınca olmadığını soyledi
karpuzlulimonata Jeunemere ben kizim 2.5 aylikken 5 saatlik yolculuk yaptim canim bebegin araba seviyosa ayni zamanda da emiyosa hic sorun olmuyo ara ara huzursuzlandigi olmustu tabi ama emzirip sakinlestirdim hepsinde ayrica gönlün rahatlasin diye söylüyorum benim kizim kolikti ona ragmen sorun yasamamistim
Elifeminask Jeunemere canm merhba bnm bebegm 10 gunlktu adandan sirnaga geldk 7 saat yolculkla sorn olmadi. Kendi arabmzdi emzrdm uyudu. Mola yerlernde altni da degstrdim. Senin gtmende sorn olmz bnce
Tprk1802 Jeunemere bence asıl şimdi çıkılır yola :) az ayakşanınca zor :)uyku saatinde çıkın ki uyusun ama rahatını sağlayın puset felan
Gunes55 Jeunemere 4 saat mesafe bisey deil bence gidilur. Instagramda ne analar goruyorum ben 2 aylik bebeyle okyanus asiri seyehat ediyorlar.