_Yenianne_ Yenidoğan bebeğinize hangi mamayı kullanıyorsunuz ben bebelac kullanıyorum ama sanki biraz gaz yapıyor gibi . Diğer sorumda 1 aylıkken görme testine gidecekmişiz çocuk doktoruna mı yoksa göz doktoruna mı gideceğiz
Zuluu _Yenianne_ bebelac bizede gaz yaoti aptamil aldim oda gaz yapti simdi sma veriyorum sıkıntı olmuyor