Seldabi Arkadaslar 4 aylik kizim var 3 gundur surekli sol kolunu cirpinir gibi hareket ettiriyo asagi yukari vuruyor surekli uykusunda ve uyanikkende yapiyoe ayni hreketi neden yaparki yasayan arkadaslar var mi?
Nazlina Seldabi bizimkininde sag el hep havada ucuyor sanki normal bi durum diye dusunuyorum reflekslerini kontrol etmeye calisiyor olabilirler
Hazal Seldabi ayyy canm bende çok kafaya takmıstım sol kolunu çırpıyor devamlı karnına vuruyor 1 haftadır anlam veremedim bende 3 ay 25 günlük benmkide
merveikra Seldabi canim benimkide oyle 4 bucuk ayligiz heyecanlaninca kollarini cirpar karnina vurur hatta bende kafaya takmistim bi ara
sevcan Seldabi benm kızımda yapıo hatta oyuncaklarnıda yapıo cok komık oluyo kendıse gülüyo bızde:) 6 aylık smdıde ayaklarnı çekıştrıo çoraplarnı:)
Seldabi Nazlina acaba gaz skintisi mi var da oyle yapiyor anlam veremedim eskiden de yapardi ama grcmisti simdi daha sert yapiyor
Hazal Seldabi inlemiyor canm ama gün içinde hep o elini kullanıyor ben de anlamadım belki keşfediyordur
Eylul2018 sevcan bizimki de öyle ayak parmağını emmeye çalışıyor 😂 topaç gibi sağa sola dönüyor çok tatlılar ya
Eylul2018 Seldabi motor refleksleri geliştiğinden dolayı kuş gibi çırpıyorlar ilk olarak tek sonraki aylarda ikisini birden çırpacak annesi 😂😂 Benim kızımda öyleydi şimdi ikisini birden çırpıyor kanatsız meleğim
Mom068 Seldabi Seldabi merhaba 2 sene geçmiş aradan konu acilali ama benim oğlumda aynı şuan 2 buçuk aylık geçti mi neden öyle yapıyormuş doktor baktı mi endiselendim
Seldabi Mom068 geciyor bebegimiz ufakken cok endise ediyoruz herseyi ama gayet normal suan 6 aylik 2. Cocugum var tecrubeli olduk artik