BalDoruk 4.aydan sonra gaz çok büyük problem olmaması lazım. Bebek bu ay itibari ile bağırsak kıvrımlarına alışıyor ve kas kullanımını öğreniyor. Ağlama sebebi fatklı bit şry olabilir mi?
Gaz problemiyse bile masajlarla, akşamlatı sıcak banyo ile, sabah jimlastikleri ve damlayla çözülebilecek bir sorun. Bunun için anne sütünden vazgeçmeye değer mi gerçekten?????