Alya0712 bir de benim bebeğime iki günlükken lavman yapıldı kriz gibi bisey geçirmişti nefessiz kaldı en yakın tıp merkezine götürdük nedense lavman yaptılar ben tabi hiç birsey bilmiyorum müdahale edemedim ondan sonra hep zor yapıyor kakasını hep müdahale istiyor çok ağlıyor masajla filan zor sakinleştiriyorum çok zorlanırsam mamaya iki damla koyuyorum sıcak havlu ve masaj da çok iyi geliyor özellikle ayak baş parmağına masaj bende yeni öğrendim inşallah rahatlar canım 😊