Normalde adetim 4 gün sürerdi şmdi 1 gün oldu neden böyle oldu benim gibi olan var mı. Doğumdan snra gayet düzenli oluyordum ama bu ay 1 gün oldu ve aşırı ağrım oldu . ağrı kesici içmiştim dişim ağrıdıgı için onun etkisi olabilirmi. Benim gibi olan anneler var mı ?