Sunay10 Kırkımız çıktı değişir derken 2 gündür gece gündüz hep ağlıyor uyumuyor kucağımda uyuyor beşiği sevmedi hamak altık çok sevdi ilk günler şimdi 2gündür değişti
zlhaa00 Sunay10 bnm 40dan sonra daha iyi oldu ama canm hala inişli çıkıslı 2 3 gün çok kötü hiç durmaz 2 3 gün çok iyi olur daha çok küçükler
Canan09 Sunay10 bizimde 40 mız cıktı dün cok güzel uyudu bugun cok huysuz uyumuyor. Gün gün degısıyorlar canım. Büyüme hormanları huysuzluk yapıyormus normal
Eymeninannesiiiiii Sunay10 öyleler dün öğlen uykusu çok iyiydi bugün sabah 7 de uyumadı 3 te zor uyudu ağlamaktan mahvoldu büyüme ataklarıymış bide bizimki kolik o da zorluyor