Ozden_ozkan26 Hunilianne hımmm bızde boncuklu aparatlar oluyorya onlardan takıyoruz doktor bır buçuk ayda düzelır büyük ıhtımal ama 3 ay durucak yunede dedı sızınkınde düzelme varmı daha ne kadar durucak
Hunilianne Ozden_ozkan26 Tübingen biz de kullandık 40 gün kadar Sonra doktor değiştirince Pavlik bandaj takmamızı istedi İlerleme var ama daha takacağız ayın 4’ünde röntgen çekecek
Halimeee35 Aysegul85 ultrason cekılen yere gıttım ben ama yardımcı oldular ama olmasaydı dırek çocuk doktoruna gıderdım oda oraya yollar sıra verırlerdı gercı yaşadım yer küçük yer o gün ıcınde cekıldı
Karatag Naz_1905 sende git canım ben gittim çıktı bişey çıkarsa dedikleri gibi olay ameliyata gider bu sefer daha sıkıntı
Naz_1905 Karatag yaa peki bunu biz anlayamqyizmi bnmki tuttgmda ayaklarının üstüne basiyo sen ne kadarlikken gitmistn
Karatag Naz_1905 3 ay 20 günlük gittim ya bence anlaşılmaz ama halam bizim zamanımızda yoktu erken teşhis olmadığından sonra bayağı büyükken sorun olmuş ameliyat yapmışlar dedikleri gibi 2 dakika sürmüyor sen tedbirini alarak git