Ceyo0666 Karatag bebeğim 4 aylık.gecen.hafta yaptırdım maskeni tak git çocuğu arabadan çıkarma götur çektir sonra da kiyafetleri değiştir
EsilaBerenim Hunilianne merhaba benim bebeğimin de açıları farklı çıkmıştı sağ kalça 56 sol kalça 63 çıktı doktor çok önemli bir değer değil dedi ama ben çok endişeliyim bu konu hakkında bilginiz var mı doktor hiç birşey yapmana gerek yok dedi özele götürüyorum devlette olsa güvenmiyim dicem ama özelde çık güvendiğim bir doktor gerek yok çift beze dedi çok endişeliyim bende 🥺🥺
Hunilianne EsilaBerenim bizim sol kalça 55 ti pavlik bandaj takmamız gerekiyor dedi doktorumuz. Kaç aylık bebeğiniz
Oglusm EsilaBerenim bizimde sol 56 sağ 60 cıktı 1 ay cift bez takmamı istedi doktorum sonra kontröle gidicez bizde o günden beri endişeliyiz 😑
Ozden_ozkan26 EsilaBerenim canım bızımde sag Alfa 58 sol 55 çıktı çift bez dedı bıze ana ben yunede ortopedıye götürdüm aparat taktılar
Semanuryvz EsilaBerenim 57ydi çift bez kullandık kullanmasak düzelir miydi bilemiyorum ama somraki ay birley çıkmadı
defnesmomm Karatag bezini açıp ultrason cihazı ile kalçasına bakıyorlar, en fazla 5 dakika sürüyor ve yapılması gerekli. Mutlaka götürün, müdahale edilmesi gereken bir durum varsa teşhis edilmiş olur, eğrilik vs var mı siz bilemezsiniz çünkü.
Halimeee35 Karatag bence gt bende 3 ay olmasına 1 hafta varken gttm devlet hastanesine emın ol hastene sokakdan daha guvenlı
Premses- Karatag yaptır canım iki aylıkken yaptırdık birde altı ayda yaptırdık altı ayda yaptırdığımız da kalça geriliği çıktı bir ay sonra tekrar gideceğiz
Halimeee35 Aysegul85 ultrason cekılen yere gıttım ben ama yardımcı oldular ama olmasaydı dırek çocuk doktoruna gıderdım oda oraya yollar sıra verırlerdı gercı yaşadım yer küçük yer o gün ıcınde cekıldı
Oglusm Ozden_ozkan26 Kaç cıktı canım açıları bizimki sol 56 sağ 60 cıktı çift bez tak dedi doktor aparat vermedi 1 aylıkken bakmıştı
Ozden_ozkan26 Oglusm bızımde sağ 58 sol 55 çıktı doktor çift bez bağla dedı ben rahat edemedım ortopedıyede götürdüm ortopedı çift bez tedavı yöntemi degıl dedı aparat takmamız lazım dedı aparat taktı canım
Ozden_ozkan26 Oglusm daha 25 gün oldu taktırdıgımız doktor bır bucuk ayda düzelır ama toplamda 3 ay durucak dedı küçük olması avantajlı dedı 5-6 aydan sonra daha uzun süre durması gerekıyor ve aparatta daha hareketlendıgı için zorluyor dedı
Rbysf Hunilianne merhaba gecmis olsun oncelikle size sorum hareketlerinde bacak bogumlsrinda farklilik varmiydi hani anlaya bildiniz mi sorun olup olmadığını bebeginizin
Hunilianne Rbysf bizim vardı ben anlamıştım. Ama illa öyle olacak diye bir şey yokmuş. Boğumlar farklı olup kalça sorunu olmayan bebekler de var. Yüzüstü yatırdığınızda popo çizgileri eşit olması gerekiyormuş mesela