Merhaba güzel anneler 🤗 doğum yapalı 18 gün oldu. Sütüm çok az doktor tavsiyesiyle mama takviyesi yapıyorum. Süt arttırıcı çay komposto vs herşeyi denedim. Ne azalıyor ne çoğalıyor hep aynı seviyede. Acaba 40 çıktıktan sonra mı çoğalır yardımcı olursanız sevinirim 🤗