aysegullerg canım bizim meme reddimiz var 1 aydır o yüzden ben fazla zorlamıyorum 3 saatte bir verince kendi emiyor o 90-100 ccyide beni emmediği zamanlar eğer çok ağlarsa ve saatinden çok aç durursa veriyordum şimdi çözümünü uyurken emzirmekte buldum sağmıyorum artık sanırım düzenli sağmadığıma ve göğüslerim terbiye oldu galiba hiç eskisi gibi çıkmıyor cc , maşallah sütün bol olsun nazar değmesin. Ama bence 160 çok bana göre tabi sen bebeğini daha iyi tanırsın aç olduğundaki halini falan 3 saat tutmayı falan dene baktın çok ağlıyo huzursuz ozmn dayanamıyodur beslersin hemen , 120 falan dene , doktorumuz dediği için söylüyorum 3 aylık bi bebek 90-120 arası içer demişti ama her bebeğe göre değişir fazlasını falan kusmuyor mu