Zuhalnehir Sltnbl2018 bacoderm kullandım eve doktor verdi iki gün kullandım üçğncü güne hiç bişey kalmamıştı :)
Ayazzz Zuhalnehir ya ben kremi sürüyorum çorap giydiriyorum cok cekmiyorum corabıda kasmasın diye ama çorap o kremi alıyor resmen
Sedanuraydnata Ayazzz Dextrocin canım kremin adı 1 2 sürmeye fayda ediyor 2. Tekrarlamasında yine sürdüm geçmişti hemen
Gselen Ayazzz sorunumu ararken postunuzu gördüm hiç tırnağını kesmediğim halde dün fark ettim ki ayak baş parmağında kızarıklık oluşmuş birazda şiş gibi 😔 siz krem kullandınız mı geçti mi alayım bende
Gselen Ayazzz dün aldım bende bacoderm den su toplamış gibiydi o kısım inmiş biraz yarına geçmiş olur inşallah ya 😔
Ayazzz Gselen benim kremi kullanalı 1hafta olucak tamamen gecti diyemem ama düzelmeye başlamış sadece
Burcu86 Ayazzz geçer cnm merak etme bnm kızımda da oldu ben 2 kere silverdin sürdüm geçti kendi kendine 3 aydın falan da bir daha olmadı. Sadece silverdin 2 Aydan sonra kullanılabiliyor.
Fth Bebeklerin Ayak baş parmaklarında olabiliyor maalesef tırnak iyice uzamadan kesmemeli bide etini geriye doğru parmağınla it demişti doktor bebeklerin vücudu henüz çok yumuşak olduğu için bu şekilde şekil alır artı antibiyotikli kremle tamamen iyileşti şükür sizede tavsiye ederim