Kelebekli Kullanıp memnun kalan varmı kızlar 😊 yada kullanıp memnun kalmadım diyen yada bebeğime zarar verdi diyen
Mora İyi geceleri kullanmadım ama still tea olan var emziren anneler için ondan almıştım bir bardak zor içtim zehir gibi kokuyor 🤮