Sezeryan olalı 5 gün oldu korse taktım çokta rahat ettim aslında takmayınca daha çok acıyor ama, kesik yerimin aşagısındamı korse bitimi olmalı yukarısındamı. Yanı kesik olan bölgeyide tamamen kapatmalımıyım zarar olurmu. Tecrübeli anneler desteğinizi bekliyorum🤗🤗🤗