iki_prens_annesi_ Beyza7877 canım benim oğlum şuan 2 ay 22 günlük 3 kilo doğdu ilk ay 4500du ikinci ay 5500 bu ay da 1 hafta sonra kontrolümüz var o zaman öğrenicem anne sutu ile besleniyo çok sukur
Ogullarinaasikanne Beyza7877 2 ay 23 günlük olduk 3.540 doğdu 3.200 e düştü ilk ay 4.350 geldi ikinci ay 5.300 1 hafta sonfa bakalım kaç olacak sadece anne sütü alıyor ama bu ara yetmiyor galiba sürekli emmek istiyor ne yapcsm bilemedim 🤷
Beyza7877 Ogullarinaasikanne kilo alımınız gayet iyi bence yetiyor doktor bana 1 kilo almış gelişimş gayet iyi sakın mama verme dedi emmek istemesi devamlı sadece aç kaldığından değildir merak etmeyin