Delihoca Damlanurunannesi Aptamil conformil kullandık bir süre çok memnun kaldık. Şuan sadece anne sütü verdiğim için kullanmıyorum ama tavsiye ederim.
tutu11 Damlanurunannesi 😊 eğer bebeğinizin normalde asırı gaz problemi yoksa yapmaz diye düşünüyorum. Biz kullanıyoruz çok şükür memnunuz.
Hande2424 Damlanurunannesi aynen cnm baya gaz yapıyor bn numune olandan aldım bebeğime denemek için aşırı derecede gaz yaptı
Damlanurunannesi tutu11 gazlı bebek olarak doğdu geceleri sadece 1 kere veriyorum ama kendini sürekli kasıp duruyo ağzından da alttan da çıkıyor ama gene kasılıyo
Damlanurunannesi [bilinmeyen] bana da ilk aptamil i önerdiler ona başladım gazla bebek zaten şimdi daha çok gazi oluyo ağlamaktan susturamıyorum
zehirlizakkum Başta sütüm gelmediği için hastaneden aptamil mama aldirdilar onu verince çok gaz problemi oldu sonra gorumcem bir mama getirdi onun bebeğinin süt alerjisi var özel reçeteli mama kullaniyolar aynı içerikli ama bikackez öğütülmüş bir mama onu verince gaz olmadı iki gün bir ondan bir ondan verdik aptamil ne zaman versek gaz sancısı oldu 3. Gün sonunda sütüm geldi çok şükür
Haticektrnc Ben doğumdan itibaren kullanıyoeum canım hem meme hem mama olarak ilerliyoruz. Mamamız da aptamil ve mamadan dolayı hiç gaz problemi yaşamadık
Damlanurunannesi Haticektrnc ben yaşıyorum mamayı verdikten sonra çocuk kasılıp kaliyo gazını çıkartıyorum ama gene kasılmaları devam ediyo kasila kasila kusturuyo kendini
Damlanurunannesi zehirlizakkum Evet denedim onunla ara ara tutuyo ama göğüsü görünce kıyamet kokuyo resmen