YusufTalhaveAnnisi Bebeğim 4 ay 10 günlük herkes havalar çok sıcak azda olsa çocuğa su içir diyo bebeğim sadece emiyo ek besin olarak hiç bişey vermedim daha sıcak havalarda şuan su vermeli miyim?
Zuluu YusufTalhaveAnnisi ben büyük kizimda sadece anne sütü verdim hava isinca su veriyordum suan mama verdigim icin yine su veriyorum
Ikrazumra19 YusufTalhaveAnnisi size kalmis bir zarari olacağını sanmiyorum bir iki kasik verebilirsiniz
YusufTalhaveAnnisi Zuluu ama hep uzmnlr altı aydan önce anne sütü dışında başka bişey vermeyin diyo hep anne sütünde suda varmış eğer su içirirsek doyarmış emmek istemeyebilirmiş bebekler
Thanim YusufTalhaveAnnisi temmuzda dogum yapmistim sordugumda gunde 2-3 cay kasigi verebilirsin demisti pamukcuk olusumunu da engelliyormus
YusufTalhaveAnnisi Deletedmom896 bende öyle diyorumda havaların çok sıcak olmasından yanar çocuk diyolar