Merhaba kızlar bizim 1 aylıktan beri geçmeyen çok agırda olmayan süt alerjimiz vardı en büyük tepkimesi yediğim an emzirdiğini zaman ne varsa fışkırarak kusuyordu birde mukuslu kaka 8 aylık olduk ve açmak istiyorum diyeti doktorumuza malum gidemiyoruz korkudan siz nasıl atlattınız bu süreç nasıl ilerledi önerilerinize ihtiyacım var ☺️ Alerji maması kullanıyorum normale geçmek istiyorum kilo alımı az çünkü süreçlerinizi benimle paylaşabilirmisiniz