Berivan33 Çok üzüldüm korona yüzünden çocuğumuzla iligilenemedik düzgün yasak yasak hep gerçekten üzüldüm şimdi peki hasta olması kaçınılmaz mı yoksa olmayabilir mi ve neden olur kızlar