Elda Bebeğim 4 ay 2 günlük . Herkes 6 aydan önce oturtma diyor ama ben yatırınca kıyamet kopuyor ve hafif yatar pozisyonda oturtunca da kendi kendine doğruluyor. Ben de yastık desteği ile oturtuyorum mecbur durmuyor başka türlü
Annevebebisi Elda benim kızım da öyleydi oturttum ara ara bebeğe göre hareket ediyor zaten çok yormamak dikkat etmek lazım sadece
Emineyilmazz Elda otuetabilirsiniz herkesi değil doktorları dinleyin yazık yatmaz ki artık öyle canım