Agah65 https://imgyukle.com/i/CX0Bbv Kızlar sütümü sağarak oğluma veriyorum son 2-3 gündür sütümün içinde tuhaf kitleler geliyor,fotoğrafta da gördüğünüz üzere,ne olduğu konusunda bilginiz var mı acaba
Grisayfa Agah65 üstte kalsın diye yazıyorum ama Emin’im vardır bir sebebi öyle bir yaratılmışızki her bebeğin ihtiyacı için anneden ona göre süt gelirmiş
Mora @Agah65 tıkanıklığın kalıntıları onlar canım kaymak gibi bende iki defa mastit oldum aynı böyle ılmuştu bir memeden gelen süt, içirince kusuyordu
Agah65 Mora çok teşekkür ediyorum, acaba daha neler gelecek başıma 🤦♀️ Emzirme süt verme süreci de doğum kadar zormuş gerçekten 😒
Mora @Agah65 benim bi süre sonra iltihap geldi bildiğin o kadar zordu ki seni anlayabiliyorum rabbim kolaylaştırsın