Herkese mrhabalar arkadaslar zaman okdar hızli gectiki 1 yaş a geldik hala inanmiyorum temmuz 9da dogum gunumuz var birinci derece akrbalarimizi davet etmyi dusunuyorum.neler yapilabilir ,ne alalim diye soranlardan neler istene bilir degisik onerilee varmi biraz sohbet😁