4 ay 25 günlük bebeğim var. ishal Kabızlık iştahsızlık kusma ateş kızarıklık vs. hiç bir sorunu yok. ancak fermix Demir damlasından sonra kakasında kan oldu 2-3 gün kullandıktan sonra. Doktoruna danıştım 1 hafta bırak Sonra yine kullan dedi.kaka tamamen temizlenmişti.Bugün tekrar verince 1,5 saat sonra yine mukus içinde pembe renk kan geldi. Doktoruna haber verdim bizi tıp fakültesine gönderecek alerji testi için. Demir ilacından dolayı bebeği alerji geçiren var mı ?