BalDoruk Oglum 6 aylik ve hala geceleri uyumuyor yatirdigim anda aglamaya basliyor. Cok yoruldum artik. Dis mi karin agrisi mi anlayamiyorum. Damaklari sertlesti ama dis falan gozukmuyor daha. Gaz desem gaz damlasi kullaniyorum yinede neyden agladigini anlamiyorum. Artik cevremdekilerin onerisini dinledim kehribar kolye siparis ettim var mi fayda goren
Rmysamiranakyuz BalDoruk ben kullanıyorum ilk dişimiz çıktı 1 hafta önce hiç anlamadım ateş hiç olmadı çok şükür
Babe BalDoruk Gormedim aksesuar olarak takiyorum.Ama soyle kizim ilk dislerini cikartirken kolyemiz yoktu ates vs olmadi kolayca cikartti.Kolyemiz varken de disleri cikartmaya devam etti yine ates olmadi.Kolyeyi de duzenli takmiyorum gezmeye filan giderken hos duruyor diye takiyoruz iste arada
Nazlicicegim BalDoruk Bende kullandım ama öyle aman aman bi faydasını görmedim. Sadece biraz dalgasını azalttı o kadar. Ne uykusunda ne ateşinde ne kolay diş çıkarmasında nede sakinleşmesinde hiçbir etkisi olmadı
tosbikyanak-ela- BalDoruk hiç düşünmeden al derim 6 aylık kızım gündüz uykusu hiç yoktu gece ta 3 lerde uyurdu kolyeyi alır almaz faydasını gördüm gündüzleri ve geceleri uyku düzeni oluştu ve 2 tane birden diş çıkardı çok şükür ne ateşlendi ne de ishal oldu ben çok memnunum tavsiye ederim
Twinsmomee Ablam yeğenime kullandı faydasını görmüştü hatta bende onunkini aldım ikizlerime bileklik yapıp kullanıcam, bir gün toprağa gömüp beklemiş sonra akan suya tutmuş güzel dileklerle takmış sakinleşmiş ve ağız suyunda azalma olmuş
Twinsmomee BalDoruk kötü enerjiyi bıraksın diyeymiş şart değildir bence akan suya da tutmak yeterli olabilir
Ozgecinar BalDoruk uykusunda hiçbir etki olmadı ama diş döneminde hiç salyası olmadı sanırım sadece salyayı kesti