Basakasaff Arkadaşlar saçlarım çok uzun kestirip ilk defada boyatmak istyrum emzirdiğini için nasıl olur bilmiyorum saçını boyatan anneler var mı?
Asel_duru16 bebeğim 3 ay 6 günlük valla ben saçımı boyattım hemde açıcıyla açtırdım kestırdım bir sorun olmadı