Daghan05 gazı çok oluyor ve kenardan hep sütler akıyor, önlük takmadan emzirirsem üstünü değiştirmek zorunda kalıyorum. Ama şükür 3355 gram doğdu, dün 52günlükken tekrar tarttık 5100 olmuş. 1 aylıkken 4200 gramdı tartıda. Silikonla da olsa kilo alımı iyi.
bizimki silikonu çıkardığımda kıyameti koparıyor benim kendi mememi daha bir kez bile tutup ememedi maalesef. İnşallah seninki tutar canım