Nihan9393 bizde 1 aylık olduk gaz problemi olunca nefesi kesilene kadar ağlıyor, bende çok ilaç denedim hiçbiri fayda vermedi, Ama iki çay kaşığı rezene demeyip verince çok rahatlıyor, kendimde içiyorum. Onu verdikten sonra bebeğim mışıl mışıl da uyuyor. Ilaç kullanmayı bıraktım bu yüzden