Merhaba kızlar, Denizli de iyi bir çocuk doktoru tavsiyesi olan var mı memnun kaldığınız. 3 aylık kızım var Hazal elçi ye gidiyorduk doğumdan itibaren doktordan memnunuz ama özel olduğu için artık zorlamaya başladı bizi maddi açıdan. Takip için iyi bir doktor arıyorum tavsiyeniz var mı memnun kaldığınız