Kahramanne geçmiş olsunn sivrisineklerden nefret ediyorum. Benim de şuan bütün vücudun kabarık sanki arı kovanında birkaç saat geçirmişim gibi. Trukid First Aid Hero diye bir şey aldım internetten. Stick şeklinde bir ürün henüz kullanmadım o yüzden işe yararlığı hakkında bilgi veremem.
“Küçük sıyrıklar, kesikler, minik yanıklar, sivrisinek ve böcek ısırıkları, cilt döküntüleri, alerjik hassaslaşmalar vb durumlarda cildi yatıştırıp koruma altına alır” şeklinde bir açıklaması var ürünün.
Isırık oluşmasını önlemek için de spreyler falan varmış burdaki önerilere bakacağım ben de. Bulamazsam eğer bir doktorun yağlrla hazırladığı bir karışım vardı onu yaparım.
Evdeyken sıkıntı yok da sahilde inanılmaz bir sivrisinek kalabalığı var. Toplam ömrümde bu kadar sineği bir arada görmedim ben.