Besteee Kızlar selam, kızım 1 yaşını doldurdu sideder kullanıyorum devam edecek miyiz doktora gitmiyorum epeydir 1 yaşına kadar demişti ilk başladığımızda sizler devam ediyor musunuz?
03032014 Besteee neden doktora gıtmıyorsunuz bız her ay mutlaka kontrollerine götürüyoruz tedbırımızı alıp Allah’ın ıznıyle bısey olmaz yanı zaten herkes dıkkat edıyor hastanede goturun doktora sorun belkı başka vıtamıne geçmesi gerekir d vıtamını alıyorsa belkı bırakması gerekir yada değerlerine bakar doktor herkesıjn bebeği farklı başkasının kan damlasına ıhtıyacı vardır ama sızın bebegın yeterlıdır ıhtıyacı yoktur doktor keser yada eksik bı değer vardır ona göre vıtamın verır herkesın çocuğu farklı bence götürün zaten epeydır gıtmemıssınız