[silindi]
[bilinmeyen] buradaki kimse güle oynaya çıkarmıyor rahat ol😂
Senammm
Senammm
[bilinmeyen] kendın gaz için cay kullanıyomusun canım karnına saat yonunde masaj yap sonra bacak hareketleri ile gaz cıkarmaya calıs bız oyle cıkarıyoz bazen yus ustu yatıyorum sırtını sıvazlıyorum bazende ytanda yan yatırıyorum daha kolay cıkarıyo
Senammm
[bilinmeyen] Allah alla neden elletmıyor kı yuz ustu yatırın karnının uzerıne sırtını sıvazlayın veya dızınıze yatırın hafıf hopladın sırtını sıvazlayın aynı sekil
Hzl
[bilinmeyen] bende sizin gibiyim emzirdim emzirieken uyudu simdi gogsume yatırdım sırtına vuruyorum ovaliyorum yok töbe çıkmıyor
Papatya53
[bilinmeyen] gaz ilacı kullanıyor musunuz
Kardelenin_Annesi
[bilinmeyen] Ah bu gaz sorunu bnmde bebegim 11 gunluk ne yapsak gaz cikaramiyor örneğin 3-4 kere emiyorsa 1 kere gaz cikarabiliyor o da zar zor🙈😑
BusraElaa
[bilinmeyen] benim bebeğim de 40 gün çok gazliydi anneannem sürekli nane çayı yap iyi gelir derdi tabiki aslaaa kizima öyle seyler vermem dedim ama birgun kizimin karni gazdan balon gibi olmustu ve hiç susmuyodu anneannem yaptı icirdi gercekten yarim saat sonrs kizim yedi gaz cikardi alttan ustten o gün bugundur hep yaparim midesine iyi gelir iki gundur çok kusuyodu yaptim hemen gecti ve pat pat pat hep gaz cikariyo tavsiye ederim sana kardeșim 💙
[silindi]
[bilinmeyen] nasıl normal marketten. Aldığız kimyon değilmi nasıl yaptığınızı paylaşırmısınız
Liyaa
[bilinmeyen] instagramda drrifatcanozturk takip etmenizi öneririm
Papatya53
[bilinmeyen] bizimde çok gazlıydı biogaia ve relactaz aynı anda kullanıyoduk. Şuan relactaz kullanıyorum sadece mükemmel bir damla şiddetle tavsiye ederim😊 biraz olsun rahatlar bebiş.
[silindi]
[bilinmeyen] tesekkür ederm canım saol