hndngndz Merhaba 5 kilonun biraz üzerinde oğlum yeni paket alacağım 2 numara ile devam etsem sıkıntı yaşar mıyım acaba ? 3 numara da çok mu büyük olur şu an
miraninannesi18 hndngndz 5300 kilomuz 3 numara kullaniyoruz cok rahat ve memnunuz canm sikma sizdirma olmuyor
Ande Bende minies kullanıyorum oğlum 19 aylık ve 4 numara kullanıyorum miniesin kalıpları diğerlerine göre biraz büyük oluyor gibi
Balbebek_Egemen Minies çok kullandım ve molfix ve minies kullanıyodum eşim almış 6 numarasını çiş yaptıkça içindeki pamuklar birleşip sert sert oldu hep
Yagizim1905 Bebeğim 18 aylık 6 numara kullanıyorum ama bacaklarında iz yapmaya başlayınca ben bez numarasını büyüttüm sizde ona göre karar verebilirsiniz😊